Mysig dag med Emmy

Vid halv tretiden igår gick jag till vårdcentralen och vaccinerade mig mot Hepatit A och efter det åkte jag till stan där jag träffade Emelie och hennes pojkvän Kim. Jag skulle titta på parfym till min lillebror och Kim hjälpte mig, tillslut blev det den där manskroppen - kommer inte ihåg vad den heter. Den luktar så sjukt gott i alla fall! Så den ska han få imorgon och även en skiva, det blir jättebra. På Weekday finns det en sjuuukt snygg kavaj som han vill ha, men den kostar tusen kronor tyvärr!

Efter det åkte jag och Emmy hem till henne där vi åt middag och tittade på TV innan vi började förbereda oss inför dansen. Vi träffade Kim i Årstaberg och han följde med till dansen haha, jag tror jag aldrig har träffat någon roligare människa! Så jäkla rolig och sjukt snäll! Efter dansen vid nio kom pappa och hämtade mig, vilket var väldigt skönt. När vi kom hem skulle vi få upp vår 60" TV på väggen som vägde riktigt mycket - men vi klarade det! Härligt att vi fick upp den på en gång :) Det är så skönt att ha en så stor TV på väggen, det känns helt annorlunda.

Idag pratade jag med Jenny om betyg i tyska, och om jag får MVG på kursprovet blir det också mitt slutbetyg.

Inlägget skulle publiceras igår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0