Information om Prag

Åh vilket härligt väder det var igår, lagom kallt med en massa sol. Efter plugget blev det stan där jag köpte en ursöt vit skjorta/blus från Vero Moda. Där köpte jag även ett jättesött brett, brunt skärp med en rosett på. Jag hittade ett par snygga solbrillor till lillebror också, som kommer bli perfekta till sommaren. När jag varit i stan ett tag åkte jag till dansen där jag väntade på Emmy till hon kom. Haha Johan (som var med i Let´s dance förra året) trodde jag skulle ut och röka när jag skulle möta Emmy. Fan vad jag garvade, jag har aldrig ens testat att röka! 

Jag dansade i alla fall i mina snygga leggings med dragkedja och min beiga spetströja. Jag bytte jacka på morgonen och hade inte planerat att åka till dansen direkt efter skolan så jag lämnade nyckeln till mitt skåp hemma så jag dansade utan skor. Det funkade, men såklart är det alltid bäst med dansskor på fötterna. Haha Gustaf börjar bli riktigt rolig, ni ska se när han skakar rumpa! Hahha!

Imorse hade vi information om Prag, som är om 15 dagar! Vi fick veta resegrupperna och seriöst, min grupp kommer äga. Så jäkla roliga killar! Sedan skulle vi ha engelska och geografi men båda var sjuka (Per som skulle ha geografi skulle även ha oss i engelska, anledningen till varför lektionerna utgick). Det är väldigt sällsynt när det händer. Så den enda lektionen idag var Företagsekonomi B. Jag kom hem vid tretiden och har pluggat engelska till nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0