Plugg, och jag överlever

Det blev plugg nästintill hela dagen, mest geografi eftersom vi har prov på fredag. Jag kom till dansen ganska tidigt idag så jag satt och tittade ett tag på några tävlingsdansare ett tag. När Emmy kom gick jag och mötte henne och sedan var det bara att skynda sig till danslektionen! Vi gick över tiden ganska mycket idag, eller jag och Emmy stannade kvar och frågade en del saker - vi vill att allt ska vara perfekt!

Imorgon börjar jag kvart över åtta, usch vad jobbigt det kommer bli.. Jag ska till tandläkaren klockan tre, så då får vi se vad dem har planerat för mina tänder! Hoppas verkligen att jag inte behöver dra ut någon tand, men om det behövs för att rätta till mina tänder så får jag väl göra det. Jag gör vad som helst för att få snygga tänder, gosch vad snygga dem kommer bli. Jag ska plugga geografi i två timmar nu, cya.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0