Shoppingdag med supersöta lillebror

Jag var hemma hos Tess och tittade på Melodifestivalen, trevligt! Jag hade helt glömt bort vilka som kom till finalen och jag tycker alla var sjukt bra, förutom Snälla snälla... Så jävla dålig låt! Men jagv tycker att den låt som vann var otroligt bra!

Idag åkte jag till stan vid tolvtiden för att shoppa, för mig fick det bli en beigevit spetströja, en svart spetströja, söt ljusrosa kofta, mineral foundation och creme puff! Jag är riktigt nöjd. När jag var klar mötte jag upp lillebror på Weekday där han tittade på jeans, det fick bli ett par svarta och två blå i olika nyanser. De var sjukt snygga! Sedan gick vi till H&M där han köpte ett par svarta chinos och en ljusrosa skjorta, han har likadana beiga chinos. Ibland blir jag så avundsjuk på honom för han är så smal och kan ju ha alla kläder, men jag klarar mig hahah!

Emelie tycker föresten att jag ska fråga A om han är bög, och om han blir irriterad så ska jag komma med en bortförklaring som: Du har ju inte tittat på mina tuttar en enda gång! Haha nej det vågar jag inte, och stackars honom om han inte är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0