Imorgon blir det lugg!

Vi hade biptest idag och jag är jättenöjd, men fan att jag åt lunch precis innan jag skulle springa. Om jag inte ätit lunch hade jag inte fått håll lika snabbt, så då skulle jag kunnat springa längre! Jag hoppade i alla fall av på 8:3, men nästa gång vi gör biptestet ska jag ha fått mycket bättre kondition. Jag har en sak att skylla på, att det fortfarande är snö ute. Men när den försvinner ska jag såklart ut och springa igen!

Jag har velat ha lugg hur länge som helst, och imorgon ska jag äntligen få det! Jag ska även låta dem noppa mina ögonbryn, vilket är orsaken av att mina ögonbryn varit otroligt fula och buskiga den senaste tiden - jag har låtit dem växa så att någon ska kunna fixa precis som jag vill ha dem. Det blir tyvärr ingen färgning imorgon, det kommer troligen bli efter sommaren..


Den här tjejen har ju jättesöt lugg, åh vad jag längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0