I am so fucking sick

Idag är man sjuk, jag som aldrig är det. Precis när det blir fint och soligt väder så ska man bli sjuk, så jävla typiskt. Jag har i alla fall en grym huvudväkrk och jag hoppas verkligen att jag blir bättre under dagen. Det brukar hjälpa om jag tar en långpromenad så det ska jag faktiskt göra snart men först måste mamma sjukanmäla mig. Jag måste bli bättre under dagen, eftersom jag ska vaccinera mig mot hepatit A och B idag - jag ska ju till Prag.

Efteråt skulle jag behöva åka till stan för att köpa någon mer present till lillbror och sedan är det ju dans. Jag skulle nämligen möta Emmy, Helin och Maria för en fika innan, på dansskolan så det skulle vara tråkigt om man missar det!

Föresten det var längesen jag hade så här ont i huvudet, det dunkar och dunkar och man vet inte var man ska ta vägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0