Fyra tänder bort och jag blir lycklig

Skoldagen gick bra som vanligt och vi har kommit långt på marknadsundersökningen! Efter skolan åkte jag raka vägen till tandregleringen där jag fick veta att jag måste dra ut fyra tänder, men jag gör allt för att få snygga tänder. Egentligen skulle jag få någon grej i munnen idag, men på grund av att jag snart ska till Prag så funkade det inte enligt planeringen.. Så när jag kommer hem därifrån får jag den, och då är det nog bara ett par veckor till jag ska få min tandställning wihu!

Nu sitter jag och skriver på min novell, som är väldigt hemsk! Jag tror den kommer bli riktigt bra, egentligen är den nästan klar. Min lillebror vill se på något på tv ikväll, men jag måste se på Desperate housewives. Han fick faktiskt se det förra veckan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0