Dagens outfit

Idag har jag på mig mina nya leggings med dragkedja, min nya beiga spetströja och en brun längre kofta. Jag har självklart en vit passande trekvarts tröja under spetströjan, man vill ju inte visa alltför mycket. Idag ska jag nog ha på mig min nya bruna tunnare jacka, som jag inte hunnit använda än. Det är inte så kallt ute och knappt någon snö kvar, hoppas der blir vår snart! Igårkväll vågade jag mitt hår med min vågtång från babyliss, det blev jättebra. Måste nämna att min mineral foundation från Loreal var jättebra, jag förstår inte hur ett så kallat puder kan täcka så mycket. Jag betalde ca125 kronor för det och egentligen kostar det 175, värsta kapet! Nu ska jag ta och borsta tänderna och sedan måste jag börja gå till skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0