Bara 19 dagar kvar till Prag

Jag och Frida satt och pratade en lång stund på tåget till stan om Prag och vilka förväntningar vi har på resan. Det är endast 19 dagar kvar till det bär av och vi tror verkligen det ska bi jätteroligt! Det kommer det också att bli! Jag ska sova med henne, Louise, Louice, Aina, Moa och Annie, vilket nog kommer bli super. Vi pratade även om vad det finns för mat där och ärligt talat har jag ingen aning, men hoppas det finns något gott. Resan dit kommer ta ungefär ett dygn men å andra sidan lär man ju känna alla så bra då. Jag kommer nog ta med mig en bärbar dvd-spelare så kan man titta på film och lyssna på musik, fan vad smart jag är. Man kommer ju vara så grymt trött när man kommer hem, men det blir påsklov direkt vilket blir jätteskönt. Vi är alltså lediga i nästan tre veckor, 19 dagar. Wiiieeee! Nu ska jag plugga matte, ibland får jag ryck på kvällar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0