SKHLM with my family

Idag åkte jag, mamma och pappa till SKHLM där vi kollade runt, jag skulle bland annat köpa en träningsväska. Min lillebror har en sjukt snygg Fred Perry skinnväska som jag skulle vilja ha, men jag får väl låna hans. Hittade som sagt ingen! Jag fick en jättebra väska till min systemkamera, men den får jag när jag fyller år om precis två veckor :)

Imorgon ska jag upp tidigt, först blir det promenad/jogging - jusdet jag tappade stegräknaren i fredags, omg vad klantigt. När jag väl kommer hem ska jag plugga matte ett par timmar och sedan blir det stan. Jag vet inte om jag ska köpa något, men ska luncha där och sedan sticka till dansen. Det ska bli riktigt spännande, I´m so excited! Jag ska nog försöka sova nu, om jag ska komma upp vid åttatiden imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0