Utvärdering av mina mål under 2009

Tiodans. Jag är så stolt över mig själv, att jag tog tag i dansen så snabbt! Jag älskar verkligen allt som har med dans att göra och har lärt mig en massa nya saker, precis som jag lovade mig själv. Jag trodde aldrig jag skulle lära mig såhär mycket på så kort tid, fan vad jag älskar det!

Godisförbud. Än så länge har jag kunnat hålla det och sötsuget blir bara mindre och mindre, vi får se hur länge det håller. Ska försöka att inte äta något förrän sommaren kommer.

Hälsan. Jag hade tänkt träna 3-4 gånger per vecka, men istället tränar jag på ett eller annat sätt minst sex gånger per vecka - mån: tiodans, ons: aerobics och tiodans, tor: box/powerwalk, lör: powerwalk, sön: tiodans. Småätandet har jag också minskat på, men jag struntar aldrig i att äta något mål. Det skulle jag aldrig klara av!

Självförtroendet. Det här med självförtroende och självkänsla har många tjejer problem med men jag har fått ett mycket bättre självförtroende. Jag vågar ta för mig mer nu, och ta kontakt med människor på ett helt annat sätt. För mig kan det ta lång tid innan jag får förtroende för människor, och då är jag som flummigast och tar verkligen för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0