Stan med mammsen

När mamma kom hem vid fyra-tiden åkte vi till stan där jag köpte ett jättesött blomigt "linne" från Kate Paris & I. Det var det enda jag hittade - och ett par jättesöta högklackade pep toe skor med en rosett vid tårna, men jag tycker 1000 kr är aldelles för mycket.. Jag kanske ångrar mig och köper dem senare, men just nu känner jag för att vänta. Alla storlek 40 var slut i hela Stockholm, och det fanns en butik som hade 41..

Vi åt i alla fall middag på Taco bar, mums mums, har inte ätit där på riktigt länge! Vid sjutiden åkte mamma hem och jag tog tunnelbanan till Liljeholmen. Jag tittade på tävlingsdansarna till Emmy kom, vilket tog en evighet! Det var jätteroligt idag för det gick grymt bra för mig och Emmy, men vissa saker behöver jag dock träna mer på. Blev riktigt förbannad på en tant som aldrig varit där förut, som kommenterade min hållning. Jag menar, hon borde titta på sig själv i spegeln - jag kan i alla fall dansa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0