Presenter och shopping

Jag tänkte berätta vad jag fick i present idag, och det blev en plattång från babyliss (den vinröda som är sjukt bra), en friis&company väska, übersöt spegel, väska till min systemkamera, en skiva, en rosa adidaströja och ett par till grejer jag inte kommer ihåg för tillfället. När jag var i stan med mamma köpte jag en massa grejer jag fick:

- Jättesöt jacka från Gina Tricot, 599 kr
- Ljus jeansjacka från Gina Tricot, 299 kr
- Ljusgult och ljusoranga linnen med u-ringade ryggar, 79 kr/st
- Randig t-shirt från Gina Tricot, 129 kr
- Svart deadem med stor rosett från Glitter, 39 kr
- Söta örhängen från Kicks, 99,50 kr
- Silvrigt armband till mina berlocker från Thomas Sabo, 299 kr
- Svart body med spets på ryggen från Monki, 180 kr

Sedan köpte jag och mamma också en massa kläder till lillebror, beiga chinos, vit hatt, rosa t-shirt, grå kofta, randig t-shirt, cool t-shirt från Topman, två skjortor från MQ och en kofta därifrån också. Asså shit vad snygg han blev i allt, exakt sådan här still vill jag att min pojkvän ska ha: chinos, t-shirt och kofta grrrrrrr..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0