Beach volleyboll nästa

Jag och Linnea bestämde oss för att köra beach volleyboll nästa måndag, fan vad bra att inte hon ska till Romme! Det kommer nog bli sjukt roligt, det var det förra gången :) Vid halv sex tiden följde jag med pappa till lillebrors ridning, jag tänkte att det var bra att plugga matte där! Fick grymt mycket hjälp av pappsen och jag känner att jag kan allt, så imorgon behöver jag inte plugga mer till provet. Det känns så skönt att vara ute i god tid, god det kommer gå så bra på onsdag.

Jag börjar 10.30 istället för 8.15 imorgon, wihu! Geografi lektionen är inställd, så istället för ett hål får vi ha religion på den lektionen. Jag har utvecklingssamtal vid sextiden så jag tänkte åka till något café för att äta middag och plugga företagsekonomi och geografi. Jag slutar halv tre men jag kanske ska gå på stugtiden, engelska. Hur som helst har jag ett par timmar på mig att plugga, för jag orkar inte åka hem emellan. När jag kommer hem blir det troligtvis träning på ett eller annat sätt, raska promenader/jogging har blivit en stor favorit - speciellt med min dunkande mp3 på högsta volym.

Nu ska jag sätta igång med att ladda över alla nya låtar till mp3:n och sedan blir det plugg, jag tänkte läsa i företagsekonomi boken. Åh vad jag gillar att ligga före alla andra haha. Jag antar att det är dags att gå då, nu ska datorn stängas av.

Kommentarer
Postat av: Emma "Miss Perfect"

tkr du :)

jag tycker min sotning inte alls blir så bra längre :S

allt bra med dej då :)

kram

2009-02-02 @ 22:11:18
URL: http://emmsanatpea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0