Tomorrow

Jag glömde nämna att jag såg Molly Sandén på centralen när jag var påväg hem, trevligt trevligt hihi. Jag ska snart lägga mig i badkaret och läsa min engelskabok, och sedan måste jag föna håret också.. Förhoppningsvis ska jag locka håret ikväll, men får nog fixa klart det imorgon istället. Jag börjar ju 10.40 så imorgon har jag inte alls bråttom - för en gångs skull. Såhär kommer min morgon att se ut:

06.00 Träningskläderna ska på
06.15 Ut i det vackra vädret på en promenad
07.00 Snabbdusch
07.10 Locka håret
07.30 Klä på mig, sminka etc..
08.10 Måla naglarna
08.20 Läsa engelskaboken
09.20 Frukost
10.00 Gå till pendeln

Det kommer bli väldigt stressigt när jag kommer hem, först är det aerobics och sedan får jag skynda mig hem för att äta middag. Vid kvart över sju måste jag åka till stationen och då ska danskläderna också vara på och jag ska ha hunnit fixa klart mig inför rumban och tangon helt enkelt. Nejmen jag har ju 50 minuter på mig, så det funkar nog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0