Today!

ÅÅh det har varit en jättebra dag, och vi har haft sjukt roligt. Tårtan jag beställde där det stod Young and sweet, only 17 var jättegod, chokladmoussetårta - en av mina favoriter helt klart. Jag kan ju nämna vad jag fick också, ett porträttobjektiv (jaaa!!!!), Adobe photoshop elements 7, armband med äkta diamanter, tårtspade som ser ut som en klacksko och smink från lillkusinen. Imorgon har vi ju också gäster, då kommer mormor, min moster och ett par kusiner :)

Är hur som helst jätteglad för allting jag fick idag, så imorgon kommer jag och min minsta kusin (jag ska tvinga henne) fota en massa porträttbilder. Hoppas solen skymtar fram imorgon också, så jag kan få ett par våriga bilder :) Nu har jag sysslat med mina bilder ett tag, så nu ska jag vara social.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0