Thomas Sabo och Marabou hjärtan<3

För en gångs skull sov jag länge, jag vaknade nyss. Mamma kom upp med presenter till mig och lillebror, jag fick två berlocker från Thomas Sabo precis som jag önskat mig :) Jag måste köpa ett armband därifrån, jag har ju ett halsband sedan tidigare! Jag fick ju såklart en chokladask med hjärtan från marabou, dem är helt klart mina favoriter. Det är synd att man har godisförbud men jag ska spara dem till jag börjar äta godis igen. Jag visar bilder på mina nya berlocker senare, eller kanske imorgon med systemis!

Om ett tag ska jag sätta igång med mina alla hjärtans dag planeringar, spa bland annat. Det ska bli så skönt att bara sköta om sig själv. Jag ska ligga där i skumbadet och läsa min engelska bok och känna att mitt liv är det bästa som finns, ja så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0