Sportlov

Det var väldigt roligt på Stockholmsmässan men jag hade önskat att man fick vara där hela dagen istället.. Det var några produkter jag gillade och troligtvis kommer beställa, bland annat en busskortsfodral med spårkarta över T-banan och pendeltåg och även reflex. Jag är inget proffs på tunnelbanan, så det här skulle vara perfekt för mig! Faktum är att jag precis beställde en rosa sådan, ochj 30% av priset går till Bröstcancerfonden!

Nu är det äntligen sportlov, vilket jag tycker känns väldigt konstigt men otroligt skönt. Jag kommer ha så roligt under dessa nio dagar jag slipper gå i skolan. Jag ska bland annat dansa, se på bio, shoppa, söka sommarjobb, träffa Emelie och ha gäster. Vet ni vad jag mer ska göra? Plugga, faktiskt. Efter lovet har vi prov i Företagsekonomi B och jag vill ju såklart få högsta betyg. Annat jag också ska plugga är geografi, matte, engelska (läsa min bok) och religion. Nu ska jag sätta igång med att plugga geografi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0