Samba is in my body

Efter skolan åkte jag in till City där jag köpte en tröja till lillebror, ett par linnen till mig själv och även ett jättesött deadem med rosett. När jag blev hungrig käkade jag en foccacia, vilket jag har lite ångest för nu haha.. eftersom jag fortfarande är sjukt mätt! Vid halv sex tog jag T-banan till dansen och tittade på alla duktiga tävlingsdansare, till det var dags för min tur att dansa klockan sju.

Vi började dansa samba och sedan foxdrot, och samba är riktigt jäkla roligt. Jag har sådan tur som nästan alltid får dansa med Alfred, så jag lär mig mycket mer noggrant än de andra. Han gillar mina höfter! Efter lektionen började en jätte trevlig tjej som tävlingsdansar att snacka med mig. Det var jätte länge sedan jag träffade någon sådan söt prick! Nejmen hon är väldigt duktig, och det gick bra för henne också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0