Mysig dag

Det blev en väldigt mysig och trevlig dag, vi började med att äta på kolgrillen - grillspett med ris och tzatziki! Det smakade riktigt jäkla underbart, precis som när man grillar på sommaren. Vi träffade vår kusin Julia där, och faster också - funny funny! Sedan tog vi oss till bokrean men jag köpte aldrig någon bok, det var bara lillebror som gjorde det. Jag kanske borde köpt Twilight böckerna, men jag vill ha dem på engelska och helst i pocket.. Vi kom hem för någon halvtimme sedan och nu är pappa iväg för att byta mitt linne med rosor på från Paris Kate&I till en mindre storlek.

Ikväll ska jag se på Let´s Dance, hade velat gå på Män som hatar kvinnor med Emmy men hon hade inga pengar! Men det är alltid skönt att vara hemma, jag tror dem ska dansa Jive förresten. Det som är en av mina favoritdanser, jag kommer vara hård när jag bedömer dem! Mohahah!

Kan ni förstå att jag inte ätit godis på två månader och två dagar? Det är egentligen helt otroligt men nu blir jag aldrig sugen på det, trots att choklad är min stora passion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0