My very best day

Jag måste bara säga att det varit en sjukt bra födelsedag! Jag har fått så många gratulationer, och tack alla som grattat mig :) Imorse fick jag Babyliss bästa plattång, en adidaströja, skiva, väska till systemkameran och en massa andra grejer - jag är väldigt nöjd med allting! Vid halv tolv åkte jag och mamma till stan där vi shoppade en massa, man kan säga att allt jag köpte blev presenter eftersom jag inte betalde någonting :) Jag skriver senare vad jag fick, och visar då bilder! Senare åkte jag till dansen och fick dansa med Gustav... han har ingen taktkänsla alls och är hur dålig som helst! Jag fick föra, trots att det är killen som ska göra det.. Nej tur att jag inte behöver dansa med honom imorgon! Vi ska strax äta middag, så vi hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0