Mitt träningsschema

Tränar ni mycket? Nu när det är så jävla kallt är det inte skönt att gå ut och springa som jag brukar, fan.. men när det blir lite varmare kommer jag dra på mig träningskläderna igen! Såhär ser min träning ut nu:
Mån: Tiodans
Ons: Aerobic, tiodans
Fre: Styrketräning
Sön: Tiodans

För mig är det här på tok för lite, men allt är vädrets fel hihi. Jag ska ändå försöka mig på ett par rundor nu under sportlovet, det är så otroligt skönt utomhus! Jusdet jag tror jag fick ont i ryggen på grund av rumban, jag sträckte ut den så mycket vilket jag normalt inte brukar göra. Hoppas det försvinner snart. Såhär kommer min träning se ut i fortsättningen:
Mån: Tiodans
Ons: Aerobic, tiodans
Tor: Box/jogging
Fre: Styrketräning
Lör: Jogging
Sön: Jogging, tiodans

Nu när jag sitter och snackar om träning, känner jag att jag måste köra ett par situps på vår situps-bräda.


Canon EOS 50D, RAW-format (tagen med sämsta objektivet ever)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0