Jag köper fina bröst och jag talar ut

Varför ska det vara så svårt att vara nöjd med sig själv? Jag har i och för sig inte heller alltid varit det, men sen kom jag till en punkt i mitt liv då jag insåg att jag var tvungen att lära mig. Jag är född såhär och det är så jag ser ut, varför inte bara acceptera det? Visst finns det fortfarande vissa dagar då jag känner att jag hatar mitt utseende och skulle kunna byta med vem som helst, men jag har inga tankar längre på att operera mig eller liknande. Nästan alla mina kompisar tänker göra bröstförstoringar när dom blir äldre, jag har till och med en kompis som ska göra det nu i 16 års ålder. Och ska jag vara ärlig så förstår jag inte grejen.. Tror ni verkligen ett par större bröst kommer göra er mer nöjd med er själva? Kanske, kanske inte, who knows. Och det är erat liv, ni får göra vad ni vill med det, jag ska inte lägga mig i. Men jag förstår verkligen inte hur ni tänker!

Dessutom håller jag med om att skönheten kommer inifrån, för om man är självsäker och tänker att man är snygg så blir man fan det också. Iallafall på ett sätt, men ni förstår hur jag menar? Haha aja var bara tvungen att få det ur mig, mer självförtroende åt folket. Nu ska jag äta upp min choklad sedan gå och fixa mig iordning, det är utgång på ingång. Puss och tja!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0