I am sick sick sick

Igår hade jag verkligen sjukt ont i magen, och på natten spydde jag fem gånger.. Jag har aldrig varit med om något så hemskt, jag gick och lade mig klockan elva och senaste gången jag kollade på klockan var den fyra. Och jag gick upp halv åtta imorse, snacka om att vara utmattad.

Vi gjorde våfflor till lunch, men jag antar att det inte är sådär jättebra när man är sjuk fast jag kunde ju i alla fall äta. Är faktiskt orolig över att maten ska komma upp igen, för imorgon behöver jag plugga till fek-provet bland annat. Känner mig lite bättre så hoppas jag inte fortsätter vara sjuk!

Måste bara säga att min söta lillebror köpte en blomma till mig imorse, naw vad gulligt av honom! Blev så himla glad, och den passar perfekt i mitt rum :) Jag älskar dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0