Hemmaspa och Sex and the City

Jag har nu haft lite hemmaspa och jag luktar vanilj efter The body shops bodyscrub och body butter! Det är verkligen produkter att rekommendera, man känner sig så babymjuk efteråt. Idag blir en sådan där ta-hand-om-mig-själv-dag, vilket verkligen kan behövas. Så medan jag tittar på Sex and the City filmen ska jag måla naglarna, föna håret och kanske våga håret också. Innan dansen tänkte jag åka in till stan för att titta på böcker, ni har väl inte missat att bokrean är igång? Det känns konstigt att inte känna "Åh vad mycket kläder jag behöver" osv.. men för tillfället behöver jag nog ingenting. Pengarna får väl sparas till Prag istället, idag är det precis fem veckor till vi åker - jag längtar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0