Busy busy busy

Imorgon är jag upptagen hela dagen, med plugg. Under hela dagen blir det företagsekonomi eftersom vi har prov nästa vecka. På ett sätt tycker jag det är bra att man är ledig veckan innan ett prov, för då hinner man faktiskt plugga extra mycket - men samtidigt vill man vara ledig! Jag tar en paus vid lunch då det blir pastasallad och sedan är det bara att sätta igång igen.

Jag tänkte fråga Emelie om hon vill följa med på bio på fredag, funderade på att se Män som hatar kvinnor men vi får se. Jag börjar bli partysugen, och skulle vara roligt att träffa hennes ragg haha!

Morgondagens planer blir alltså dessa:
- Plugga företagsekonomi (marknadsföring)
- Styrketräna i vårt hemmagym
- Öva på samban, den ska sitta på onsdag!
- Ta ett par foton med systemkameran

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0