2009 har börjat!

Jag har så mycket att se fram emot nu när 2009 har tagit fart.. jag kan inte tro att tiden går så otroligt snabbt.

Jag fyller 17. Oj vad jag längtar till 15/2 då det bara är min dag. Då har jag bara ett enda år kvar till krogen och då blir det dags att sätta sig framför ratten och köra bil på riktigt. Jag ska göra den dagen till den bästa, trots att det är på en söndag. Jag vill ha en stor fest, en stor fet jävla fest för alla jag känner :)

Prag. Att få resa till Prag med alla mina underbara klasskamrater kommer bli underbart och vi ska vara där i en hel vecka. Visst, spriten får man väl tagga ner på men det kommer bli så grymt roligt ändå, dessutom är det två till klasser som följer med. Det kommer nog bli många restaurang besök och nya vänner, jag längtar. Vi åker i början av April och det tycker jag är perfekt, då kan man börja gå lite lättklätt i alla fall och bara njuta av vistelsen där nere.

Sicilien. Som jag nämnt tidigare hade vi det underbart i Sicilien förra året (i Juli) och denna resa kommer bli minst lika underbar. Sicilien är en sådan fantastisk plats och vår utsikt, jag säger bara raaaww... Jag ska sola som bara den för man vill inte komma hem som en blekfis, när man haft chansen att få en snygg bränna i två veckor.


Kommentarer
Postat av: josefine

shiit va kul att åka utomlands med klassen

2009-02-07 @ 21:46:14
URL: http://josefinebergmans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0