6 udda saker ni inte visste om mig

♣ Jag faller för killar jag inte kan få och mitt intresse försvinner om dom visar sig för tillgängliga. Så om du vill imponera på mig ska du vara svår och visa att du inte vill ha mig!

♣ Jag har alltid velat gifta mig och skaffa barn, och leva ett någorlunda lyxigt liv med min familj i en stor villa. Ja jag hoppas drömmen slår in, fast nej jag behöver inte vara rik.

♣ Jag har en förmåga att sakna personer och händelser otroligt mycket, och det är skitjobbigt för jag har svårt att bara släppa vissa saker och låta livet gå vidare. Jag gråter inte så ofta men när jag väl gör det beror det oftast på att jag saknar någon/något.

♣ Jag är väldigt envis på så sätt att om jag bestämt mig för att göra någonting så ser jag till att det blir så, och det finns ingenting i hela världen som kan stoppa mig då!

♣ Jag ska snart få tandställning, fan vad glad jag är för det. Jag har alltid beundrat människor med fina raka, vita tänder men nu kommer folk istället se upp till mig! Léendet är det första en kille lägger märke till (förutom ögonen) och det är en sak jag saknat i hela livet, fram till nu.

♣ Jag har rest utomlands enda sedan jag var två år, och jag skulle bli helt crazy om jag fick veta att vi inte skulle det någon sommar. Det har alltid varit en händelse som vi alltid gjort, hur skulle det bli om vi inte åkte liksom? För mig är det helt enkelt svårt att släppa traditioner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0