My New Year´s promises

Tiodans. Jag älskar att dansa, det är det härligaste som finns! Jag har gått på bugg och jive i nästan 10 år, tro det eller ej. Men nu har jag slutat för att uppgradera mig och börja någon annan stans, mitt mål är faktiskt att börja tävlingsdansa inom en snar framtid :) Så jag ska lära mig en massa nytt inom dansens värd, det har jag lovat mig själv!

Godisförbud. Jag hade inte tänkt att sluta äta godis helt och hållet, då vet jag att jag istället kommer äta något annat sött. Godis kommer jag äta vid speciella tillfällen, som födelsedagar osv.

Hälsan. Jag ska verkligen börja träna nu igen, ordentligt. Jag kommer vara överlycklig när sommaren 09 kommer, om jag tränar 3-4 gånger per vecka. Jag ska inte slarva! Vet ni vad som gör att man går upp i vikt och inte gillar sin kropp? Allt detta småätande, en macka hit och en bulle dit. För min del ska det inte bli något småätande alls, istället ska jag sätta mig och äta en frukt och dricka vatten.

Självförtroendet. Mitt självförtroende och min självkänsla har bara blivit bättre och bättre. Men jag ska allt få ett ännu bättre självförtroende och börja ta kontakt med människor. Jag kan inte förvänta mig att alla ska ta kontakt med mig, nej nu är det min tur att visa vad jag går för!

Övningsköra. Jag är lite rädd inför att sätta mig bakom ratten och köra bil. Det är ett av mina stora mål under 2009 och det ska jag klara.

Vad har ni för mål med 2009? Skriv gärna en kommentar, så jag får tips! Ha en jättebra dag, och jag önskar er alla ett gott nytt år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0